reklama

Kam miznú peniaze pre zdravotníctvo

Keď som videla tú stránku prvý krát, bolo mi do plaču. Ako je možné, že s tým nikto nič nerobí?!  Všetci hovoríme, kde vziať peniaze pre verejné zdravotníctvo. Ja si myslím, že verejné zdravotníctvo by malo byť platené z daní daňových poplatníkov. Veď predsa ide o verejnú službu pre všetkých.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako je potom možné, že je málo peňazí v systéme? No keď som videla stránku, ktorú vám pripájam nižšie, je mi to hneď jasnejšie.

Ako je možné, že takýto zlodej a podvodník ešte chodí slobodne po svete???

Nakradnuté peniaze zlodeja a podvodníka a novinára zakladateľa GINNu: http://www.zlodej-podvodnik.com

Podporu môžete vyjadriť aj tu: https://www.facebook.com/pages/Zlodej-a-podvodn%C3%ADk-Martin-Da%C5%88o/573936959309282?fref=ts

Pre politikov: Ja dane platím, prečo mi ich Martin Daňo beztrestne kradne?

Magdalena Sliacka

Magdalena Sliacka

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zdravotný pracovník v štátnej nemocnici Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu